maandag 28 december 2015

Lieve allemaal!!







Ik voelde het.....ik weet het zeker.
Al jullie liefdevolle woorden.
En dat was fijn.


Het viel niet mee, maar het is gedaan.
Nadat alle metingen goed waren, mocht ik donderdagmiddag al naar huis.
Het herstel gaat vast sneller.
Ik weet immers al hoe dat moet?
En mijn lijf ook.....

Kerst is voorbij en de stilte was weldadig.
Geen tikjes, geen klopjes, geen vertraagde hartslag.
Ik ben benieuwd wanneer het moment komt dat ik me realiseer
dat ik toch minstens een half uur niet aan mijn hart dacht.

Nu is het maandag en ben ik blij dat ik de zon op zag gaan ( al is ie nu alweer aan het verdwijnen)
en het 'gewone' leven weer even verder gaat.
Ik heb zin om oliebollen te bakken.
Tsssss, dat heb ik nog nooit van mijn leven gehad.

Ik wil jullie zeggen dat ik weer opkrabbel en al jullie woorden
en daden me goed deden.
Heel goed.

DANK JULLIE HEEL ERG WEL!!!!!!







22 opmerkingen:

  1. Ben heel blij met je mee ;-) Je wil niet weten hoe vaak ik aan je gedacht heb.... Wat zullen dat bijzondere oliebollen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn Madelief!! Afgelopen dagen waren er steeds momenten dat ik dacht: hoe zou het met je gaan?? Keek ik even op jouw blog. En nu zag ik in mijn overzicht het vrolijke blije plaatje in je blogje en ik wist...het is goed!! Heerlijk!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn voor je! Ik wens je een mooi 2016 witz zie new ticky ticker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het goed is gegaan en dat het herstel ook voorspoedig gaat. Ik wens jou een h a r t stikke mooi 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Didn't know. Health and all the best for you, madelief. I remember the fear, some years ago my father had a heart attack.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om te lezen!!
    Je plaatje deed me al glimlachen-want goed nieuws!
    Fijn dat je weer thuis bent en alles goed is gegaan!
    Ik wens je een voorspeidig herstel....en geniet van de oliebollen! ;-)
    Een heel gelukkig, liefdevol en vooral gezond nieuwjaar!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een voorspoedig herstel bedoel ik....ben niet zo'n ster in berichtjes typen op mijn slimme telefoon! ;-)

      Verwijderen
  7. Wat ben ik blij voor je. En nu op naar een super gezond 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig nieuws!!! Het straalt van je blog dat het weer goed met je gaat, héérlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijn berichtje ik ga aan je denken tijdens het oliebollen bakken. Ik eet ze niet maar bakken vind ik zo leuk om te doen....op de houtkachel
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leef vanuit je hart!!!
    Fijn Carin, ik wens je een heel fijne jaarwisseling met geliefden en heel veel moois, goeds en leuke dingen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een opluchting en wat fijn dat je het meteen deelt want we zaten wel in spanning natuurlijk! Op naar een mooi en gezond 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Madelief wat fijn om je bericht te lezen. Wat een zegen dat het je goed gaat. Nog eerst rustig aan en dan kun je weer het volle leven en de moes-/bloementuin in. Overigens constateerde de zus van Keesje (naar aanleiding van je vorige blog) dat ze altijd al gedacht had dat er een draadje los zat bij juf :-)
    Lieve groet, de ouders van Keesje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat het goed met je gaat Madelief.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling en voor het nieuwe jaar: gezondheid, liefde, warmte, geluk en een juichend hart.................

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn om te horen dat je weer thuis bent en je zelfs al oliebollen wilt bakken!
    Een goed en gezond 2016 gewenst zonder perikelen met de rikketik.
    Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat fijn! wat klink je goed! Een fijne jaarwisseling en alvast een goed 2016!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo wat een goed nieuws om te lezen na een paar dagen weg! Als je zin hebt om oliebollen te bakken moet het echt wel heel goed met je gaan, daar kan ik me werkelijk niets bij voorstellen ;-)Ik hoop dat het je nog steeds goed gaat, en wens je een stralend en gezond 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi en fijn nieuws. Heb veel aan je gedacht en ben blij en opgelucht dat het goed gaat. Houden zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kijk elke dag even hier... hoe waren de oliebollen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn om te horen dat het beter met je gaat!
    Ik wens je een super mooi 2016!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Verdorie wat lees ik nu weer. Toch nog even zelf op vakantie geweest? Niet te vaak gaan hoor. Ik wens je een gezond 2016 en een goed herstel, zonder losse draadjes.
    Met hele bollen en strengen om je heen zal dat vast wel lukken. See you

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben er een beetje laat mee...maar ik wens je een spetterend 2016! Vlug helemaal herstellen zodat je de draad weer helemaal oppakt en alle nare dingen helemaal op de achtergrond verdwijnen! Het komt helemaal goed met zoveel positiviteit van jouw kant!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen