donderdag 30 mei 2013

Pencil thursday: de Orde Primates.

Majlis is een nachtje hier. Ze had broer Olle gezien en die had een cadeautje voor me.....
De CD die hij samen met zijn band, de Orde Primates,  had opgenomen.
Ik wist dat ik 'm zou krijgen hoor en had al gevraagd of 'ie kon inschatten of ik 'm vaak zou luisteren.

Hij en zijn vrienden maken erg maatschappij-kritische teksten, maar als ze zingen versta ik het niet.
Ik bedoel, ze zingen (laten we het zingen noemen) hard en spelen druk.......zoiets.

En toch vind ik ze geweldig. Ik vind het mooi hoe die jongens nu al een aantal jaar muziek maken met elkaar.
Weekenden afspreken en gezamenlijk eten en oefenen in het voormalige bejaardenhuis waar Olle woont.......
Stel je voor, een voormalig bejaardenhuis. (Misschien helpt het om er even een muziekje van de Orde Primates bij af te spelen.........HIER het linkje, dat helpt bij het voorstellen...o ja, de rechter gitarist is mijn zoon ;-))

OP JE PLAAT.....Pencil thursday!


 Ik leg 'm in de auto.....voor als ik 's morgens naar school rijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten