woensdag 1 mei 2013

Oefenen, oefenen en nog eens.....oefenen!





Nog een paar dagen en dan begint de foto-workshop bij haar.







Ik zag al wat 'bekende' namen die ook meedoen en misschien is er nog wel een plekje vrij.......





........voor wie dat wil dan.



Voor mij, als onervaren fotograaf natuurlijk reden veel te fotografen. 
Hoe simpel is dat tegenwoordig. Je kunt alles weer wissen en gewoon opnieuw beginnen.
Ik verheug me en merk dat een 'simpel' bloemetje al genoeg is om eindeloos te oefenen.






Nooit geweten dat ik hier zoveel plezier aan zou beleven.
En dat 'gewoon' met een 'tweedehandsje' van Marktplaats!








Ik wens iedereen een heerlijke dag toe!


4 opmerkingen:

  1. Leuk Madelief dat je mee gaat doen! Kunnen we nog meer gaan genieten van die mooie foto's die je nu ook al maakt!
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zeker je blog in de gaten houden! Vind dat je nu al van die prachtige foto's maakt! Ben benieuwd naar de resultaten. Leuk!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig! Een nieuwe hobby is geboren! Ik wacht trouwens geduldig af wanneer je het er aan toe hebt om een afspraak te maken! Ik werk niet zoveel deze twee weken, dus als je het er aan toe hebt, hoor ik van je ;-)
    Lieve Vakantie Groet, Arnika

    BeantwoordenVerwijderen