zaterdag 23 maart 2013

Pak de vrijheid in het Westen...

Omdat Lief eigenlijk wat moest werken hebben wij het nuttige en aangename tot een dagje weg gecombineerd. Daardoor zagen wij in één dag erg veel Randstad. Een impressie!
Amsterdam.....pak de vrijheid.....Dat is voor ons, Noorderlingen niet te begrijpen toch?



Den Haag


Delft, speciaal voor mij.


DAAROM! retro-knopen, bandjes en andere flauwekulletjes.



En niet te vergeten.....Scheveningen, voor de beste visboer op de Visafslag

DAAROM!


En de zee? Koud, kouder en koudst. Maar wel fijn om te zien....want hoe druk ook in het Westen, die zee geeft wèl dat gevoel van vrijheid!



 En aan het eind van de dag samen terugrijden naar Oosterbeek, de drukte achter ons latend.....dat geeft ook gevoel van vrijheid.






3 opmerkingen:

  1. de zee, dat is toch wel het fijnste van daar...dat drukke dat is niet echt aan mij besteed geloof ik. En dat winkeltje, daar word ik wel heel nieuwsgierig naar al die dingetjes die ze daar verkopen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh de zee...... ik hoor de wind en de meeuwen..! Jammer voor jullie dat het niet wat warmer was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar.. altijd heel erg leuk om een dagje in de Randstad te vertoeven, maar daarna oh zo blij om weer naar ons eigen rustige Zeeland te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen