zaterdag 9 maart 2013

GERUIMD, GEHAAKT EN AFGEMAAKT



De dag van vandaag.......
Ik heb een nieuwe camera gekocht, alle foto's tot nog toe waren met een geleend toestel gemaakt. Geleend ja, wat een cadeautje was dat.
Maar nu heb ik een eigen toestel. Tweedehands en helemaal goed!
Natuurlijk was ik liever de hei op gegaan, maar met dit weer laat ik dat achterwege.
Behalve dat ik de hele dag plaatjes loop te schieten, ruim ik op en maak ik schoon.

Eigenlijk schrik ik er een beetje van. Mijn huisje is wel oud, maar zoveel stof en spinrag......dat had ik niet gezien.

Ik vind handwerkjes die net niet af zijn. Net....niet.....en dat moet op orde. Voor ik verder ga met het zoveelste project!


En dus, te midden van een uitgepakte kast, zit ik naadjes te stikken, ritsen in te naaien en draadjes af te hechten. Ergens voelt het niet eerlijk. Ik heb het gevoel dat de zaterdag sneller voorbij gaat dan andere dagen.



In het kader van mijn knutselen heb ik onlangs ook maar eens labeltjes laten maken. Ooit was Madelief een soort 'schuilnaam', nu gebruik ik 'm om mijn geknutsel een naam te geven.....Als al die werkjes nu werkelijk af zijn, kan ik de eerste labels naaien. Kijk mij nou!

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk logje :)! Mooie labels ook, heb ze ook net laten maken maar ben er niet tevreden over. Succes met ruimen en afmaken, je zult zien hoeveel bevrediging dat geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je mooie dingen.... en wat leuk om mee te neuzen in je kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dat moet een heel fijn gevoel zijn, een eigen camera! Veel plezier met alles dichterbij halen! En die labels zijn erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik nou ook altijd tijdens het opruimen en uitmesten. Ik blijf altijd uren lang met iets zitten. Gelukkig zijn deze verloren creaties weer gevonden!Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen