woensdag 13 maart 2013

EEN GOUDEN RANDJE.


Soms, soms zijn wolkenluchten zo wonderschoon......


De dag vandaag was er zo één waarvan je achteraf denkt.....Dat dat er allemaal in paste zeg.
Om 4 uur verschenen er blije gezichten voor het raam van de lerarenkamer .......dat waren er twee van mij! Nee, de vergadering is nog niet afgelopen, doen jullie maar even boodschappen, dan rijden we zo samen naar huis.


Zoals dat dan gaat.....wat eten we precies........wanneer....mag ik even op je laptop........heb je een joggingbroek voor mij.....eten, afwassen en broer en zus samen op de bank. Ik moet immers de dag nog vastleggen in logboek, mail beantwoorden en voorbereiden.

Het is stil voor in de kamer. Dochterlief is immers aan het haken!

Als ik om het hoekje kijk zie ik dit en dat wil ik jullie niet onthouden. Jut en Jul......ergens ooit op de Vrijeschool leren haken (klas 2), en daarna nooit meer gedaan......




Aan het einde van de dag, zoek ik altijd naar het gouden randje. Dat helpt in dagen dat het eens wat minder gaat......Dit was mijn gouden randje!

Hadden jullie ook een gouden randje?


3 opmerkingen:

  1. Mijn gouden randje zat in een fototas, hoe leuk is dat, een lief cadeautje, zomaar onverwachts.
    That cheers me up!
    Wat een geweldige foto's van je kinders! HaHa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn gouden randje was een kaart met lieve woorden en kleine verwen cadeautjes die ik kreeg van 1 van de ouders van de kindjes....omdat ze nu een half jaar bij ons komen en daar zo ontzettend blij mee zijn :-).....
    Fijn de foto's van jouw kinderen.....groot he!
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou,.... die zon hé, maar dat is geen randje meer; Hij vult het hele schilderij!!
    En, wat héérlijk, al zulke 'groten' op je bank...!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen